Norm Ender – İhtiyacım Yok Şarkı Sözleri

Norm Ender İhtiyacım Yok şarkısının şarkı sözleri ve video klibini sizlerle paylaşıyoruz. [Verse 1] Bu bezmiş hayatların örselenmiş öyküsü Metropolde dayak yemiş şiirlerin öncüsü Ve sözcüsü yasaklanmış hicivlerin döngüsü Memlekette Türkçe Rap mi? işte ömür törpüsü! Ne o kuzen yeni düzen marjinal ve postmodern İndi bindi bir toplumda olmuşunuz post modem! Adımı clickbait için var […]

Okumaya Devam Et

Bartu Civaş ft. Resif – Uzak Şehir Şarkı Sözleri

Bartu Civaş ve Resif’in Uzak Şehir şarkısının şarkı sözleri ve video klibini sizlerle paylaşıyoruz. [1. Verse: Bartu Civaş] Aşk bitmiş herkes gitmiş Onlar parayı tercih etmiş Yalan olmuş her şey silmiş Aç gözlü ve nankörlermiş Yaptıklarını göremeyecek kadar körlermiş Beni de söylermiş, dilimi öğrenmiş Deli mi bu ve deli mi su tek önemli dedikodu Beni […]

Okumaya Devam Et

Norm Ender – Konu Kilit Şarkı Sözleri

Norm Ender Konu Kilit şarkısının şarkı sözleri ve video klibini sizlerle paylaşıyoruz. [Nakarat] Nasıl nasıl bişi’ herkes bilirkişi (ey, ey) O ne diyo bu ne diyo bütün işi (kolpa) İyi düşün taşın ağrımasın başın (gevşek) Konu kilit hepinize koyuyorum (nokta) Nasıl nasıl bişi’ herkes bilirkişi (ey, ey) O ne diyo bu ne diyo bütün işi […]

Okumaya Devam Et

Bartu Civaş – Senin İşin Şarkı Sözleri

Merhaba, arkadaşlar ben Bartu Civaş, bugün sizlere 31 Mayıs 2020’de yayınlanan “Senin İşin” isimli şarkımın sözleri yazdım. Bana destek vermek için kanalıma abone olursanız sevinirim 🙂 Kanalıma Abone Olmak İçin Tıkla Senin işin hep! Kötülükler, bok Ot, bok, para hep senin işin Bunlar hep senin işin hep Senin işin senin işin hep Bana sorma Bana […]

Okumaya Devam Et

SUSAMAM Şarkı Sözleri

Merhaba, arkadaşlar ben Bartu Civaş, bugün sizlere hiç üşenmeden Şanışer’in 20 kişiyle yaptığı ve 6 Eylül’de yayınlanan #SUSAMAM şarkısının sözleri yazdım. Bu kadar emeğimin karşılığı için kanalıma abone olursanız sevinirim 🙂 Kanalıma Abone Olmak İçin Tıkla FUAT: Cengiz Han zamanı akan nehirde elini yıkamanın bedeli ölümdü Göç edip çürüdük çöp kusarak üç denize sıçan bir […]

Okumaya Devam Et